Η Danone έκλεισε το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα στη Ρωσία

Η Danone έκλεισε το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα στη Ρωσία

Από την 1η Νοεμβρίου 2020, το ηλεκτρονικό κατάστημα γαλακτοκομικών προϊόντων και παιδικών τροφών της Γαλλικής εταιρείας Danone στη Ρωσία - Danone Direct - έπαψε να λειτουργεί, σύμφωνα με τον ιστότοπο danonedirect.ru.

Το εμπορικό τμήμα της εταιρείας αποφάσισε ότι είναι καλύτερο, αποδοτικότερο και λιγότερο κοστοβόρο, όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πουλάει τα δημοφιλή γαλακτοκομικά και τις παιδικές τροφές μέσα από άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα, που δραστηριοποιούνται στη Ρωσική αγορά.

Η εταιρεία Danone, έχει γενικά πολύ πετυχημένη πορεία και παρουσία στη Ρωσική αγορά και παραμένει σε αυτή, αφού τα προϊόντα της είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και τα προτιμούν οι Ρώσοι καταναλωτές.

Κυριότερος λόγος της αποτυχίας του ηλεκτρονικού καταστήματος της Danone ήταν η εξειδίκευση, η έλλειψη ποικιλίας και ο μικρός αριθμός προσφερόμενων προϊόντων, σε σχέση με τους Ρωσικούς γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο Ρώσος καταναλωτής προτιμούσε να αγοράζει τα αγαπημένα του γαλακτοκομικά Danone, κυρίως από άλλες ηλεκτρονικές αλυσίδες  και όχι από τη Danone Direct, επειδή μπορούσε να παραγγείλει ταυτόχρονα και άλλα προϊόντα και να τα έχει στην «πόρτα» του σε πολύ συντομότερο χρονικό διάστημα από ότι εάν τα παράγγελνε από τη Danone Direct.

Το σλόγκαν, άλλωστε, αρκετών ηλεκτρονικών καταστημάτων ότι παραδίδουν την παραγγελία σε δεκαπέντε λεπτά και η δυνατότητά τους να παραδώσουν πολύ γρήγορα τις παραγγελίες στους πελάτες τους, δίνει σε αυτά τα καταστήματα ένα πολύ σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα.

Επίσης τα περισσότερα αξιόλογα ηλεκτρονικά καταστήματα, που δραστηριοποιούνται στην αγορά του Ρωσικού λιανεμπορίου, έχουν ευρεία γεωγραφική διασπορά σε όλη τη Ρωσία. Συγκριτικό πλεονέκτημα, που η Danone Direct δεν είχε.