Ρώσοι επιστήμονες έχουν ανακαλύψει ισχυρά αντισώματα κατά του κοροναϊού

Σύμφωνα με τον  επικεφαλής της Ρωσικής Ακαδημίας Επιστημών Αλέξανδρο Σεργκέεβ, Ρώσοι επιστήμονες, από το τμήμα της Ακαδημίας στη Σιβηρία, έχουν ανακαλύψει νέα ισχυρή θεραπεία με μονοκλωνικά αντισώματα κατά του SARS-CoV-2, τα οποία εξουδετερώνουν τον SARS-CoV-2 και είναι ισχυρότερα από εκείνα, που χρησιμοποιήθηκαν για τη θεραπεία του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.

«Μία από τις οδηγίες για τη δημιουργία φαρμάκων κατά του COVID-19 ήταν η αναζήτηση των λεγόμενων εξουδετερωτικών αντισωμάτων – μορίων που παράγονται από κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος ως απόκριση στην είσοδο του ιού στο σώμα. Οι ερευνητές προσπαθούν να τα συνδυάσουν σε φαρμακευτικά κοκτέιλ.

Τρία αντισώματα έχουν πλέον αναγνωριστεί από ολόκληρο το μεγάλο φάσμα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα σταθερής δέσμευσης (με ιικά σωματίδια) μεγαλύτερη από τις αντίστοιχες τιμές στα δύο πρώτα αμερικανικά φάρμακα, που έχουν ήδη καταχωριστεί από τον Regeneron», δήλωσε ο Ρώσος Ακαδημαϊκός.

Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν οι δυνατότητες να παραχθούν θεραπευτικά φάρμακα κατά του κοροναϊού, με βάση αυτά τα αντισώματα.

Πηγή: ria.ru