Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το διαδικτυακό σεμινάριο του ΕΡΕΕ με θέμα «Πρακτικός οδηγός για τις εξαγωγές στη Ρωσία»

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το διαδικτυακό σεμινάριο του ΕΡΕΕ με θέμα «Πρακτικός οδηγός για τις εξαγωγές στη Ρωσία», το οποίο έλαβε χώρα την Παρασκευή 12 Μαρτίου, στις 5μμ.

Κατά την έναρξη του σεμιναρίου ο Πρόεδρος του Ελληνορωσικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, Παντελής Σκαρλάτος απεύθυνε χαιρετισμό και ενημέρωσε τους συμμετέχοντες για το σκοπό και τους στόχους του σεμιναρίου, τα βασικά οικονομικά μεγέθη της Ρωσικής Ομοσπονδίας, τις προοπτικές των Ελληνορωσικών εμπορικών σχέσεων και τις δράσεις του ΕΡΕΕ. Ολοκληρώνοντας τον χαιρετισμό του, ο κύριος Σκαρλάτος πρότεινε στους συμμετέχοντες στο σεμινάριο, να αξιοποιούν την εμπειρία, την τεχνογνωσία και τις εμπειρίες του Ελληνορωσικού Εμπορικού Επιμελητηρίου.

Εισηγήσεις στο σεμινάριο πραγματοποίησαν οι κυρίες:

  • Λένα Καλίνα: Ταμίας του ΕΡΕΕ και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Μεσογειακής Κουλτούρας
  • Ναταλία Καζάντσεβα: Τελωνειακός διασαφιστής -Ειδικός στην εξαγωγή και εισαγωγή αγαθών από και προς τη Ρωσική Ομοσπονδία

και οι κύριοι:

  • Ευγένι Μεντόβι-Επικεφαλής του Ομοσπονδιακού Τμήματος Προμηθειών της Ρωσικής αλυσίδας σουπερ μαρκετ «Καλή επιλογή», «Хороший выбор»
  • Κωνσταντίνος Πορτοκάλης: Υπεύθυνος Επικοινωνίας και Ανάπτυξης του ΕΡΕΕ

Βασικός σκοπός του σεμιναρίου ήταν να συντελέσει στην κατανόηση των δομών, των συντελεστών, των διαδικασιών, των καταναλωτικών συμπεριφορών και των επιχειρηματικών πρακτικών της Ρωσικής αγοράς.

Οι συμμετέχοντες ήταν επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους της Ελληνικής οικονομίας και ενημερώθηκαν για:

  • Τα προϊόντα που εισάγονται από τη Ρωσική Ομοσπονδία
  • Τα κανάλια διανομής (εισαγωγείς, διανομείς, μεγάλο και μικρό λιανικό εμπόριο)
  • Ενδεικτικές τιμές εισαγόμενων αγαθών στο ράφι (δειγματοληπτικά)
  • Τις διαδικασίες εκτελωνισμού
  • Τα απαραίτητα πιστοποιητικά των προϊόντων
  • Τις μεταφορές και τα logistics
  • Τα κυριότερα εργαλεία μάρκετινγκ για την προώθηση των Ελληνικών προϊόντων στη Ρωσική αγορά
  • Τις καταναλωτικές συμπεριφορές των Ρώσων πολιτών
  • Τις βασικές στρατηγικές εισόδου στη Ρωσική αγορά